Jak můžeme pomoci?

Obsah stránky

Odeslání logu aplikace

Nacházíte se zde:
← Všechny manuály

V případě nečekané chyby aplikace nám můžete pomoci k jejímu řešení a prevenci odesláním logu aplikace. Naše IT se tak může podívat, co se ve Vašem zařízení stalo.

Jak na to?

V levém menu (přetáhnutím prstem na obrazovce zleva doprava) najdete dole Nastavení.

V nastevení vyberte Ostatní nastavení a Spravovat logy aplikace

Zde vyberte den, kdy se chyba stala a klikněte na Odeslat na cloud

Hotovo, log byl odeslán našemu IT oddělení a to ho může dále analyzovat. Je vhodné kontaktovat i naši podporu na email [email protected]keet.cz nebo po telefonu a popsat, co se z Vašeho pohledu nepovedlo.

Děkujeme za trpělivost, Vaši pomoc s řešením problému a vyvarováním se stejných chyb v budoucnu.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.